Från och med hösten 2024 så har fotoklubben sina samlingar i ”Ladan” i Lunds by, Gladhammar. Parkera vid samåkningsparkeringen vid E22 och gå sedan upp mot Lunds by, lokalen ligger på vänster sida innan själva byn, ingång på baksidan. Tidpunkten är kl. 18.00 andra torsdagen i månaden. I maj och juni brukar vi passa på och göra fotoutflykter, se programmet nedan. I juli och augusti har vi sommarlov. Vid osäkerhet, kolla med någon i styrelsen.

Mer information om mötena tillkommer efterhand.

2026
Januari
Tors. 8 jan. kl. 18.00 Klubbmöte.

 

Februari
Tors. 12 feb. kl. 18.00 Klubbmöte med årsmöte.

 

Mars
Tors. 12 mars kl. 18.00 Klubbmöte.

 

April
Tors. 9 april kl. 18.00 Klubbmöte.

 

Maj
Tors. 7 maj Fotoutflykt till Stensjö by, norr om Oskarshamn

Samling kl. 16.00 vid Rastplats Långsjöns parkering vid väg 40 utanför Ankarsrum, för vidare samåkning.

 

Juni
Tors. 11 juni Fotoutflykt till Edsbruks gamla bruksmiljö

Samling kl. 16.00 vid parkeringen strax norr om Ankarsrum, där väg 40 och vägen till Hummelstad möts, för vidare samåkning.

 

Juli – augusti = sommarlov

 

September
Tors. 10 september kl. 18.00 Klubbmöte. (OBS preliminärt datum)

 

Oktober
Tors. 8 oktober kl. 18.00 Klubbmöte. (OBS preliminärt datum)